tisdag 1 januari 2013

Nytt år, ny blogg

Hej bloggen! Jag har funderat på att börja blogga en tid redan, hade tänkt att det skulle bli aktuellt då avståndet till familj och vänner ökar i och med flytten till Schweiz senare i år. I och med Ellens födelse har jag ändå upplevt ett ökat behov av att dokumentera vår värld och vardag. Så jag börjar redan nu, lämpligen så här den första dagen av det nya året! Jag skriver först och främst för oss själva, om någon annan sedan vill följa med på resan så är den mycket välkommen.

Det nya året började mycket lugnt och stilla för oss. Såhär såg det ut imorse, två stycken sömntutor, en febrig och en som äntligen verkar ha lärt sig sova förmiddagslur (2 hela timmar i egen säng!).



Hemska foton, men det var iphonen jag råkade ha i handen när detta ögonblick förevigades.


Resten av året kommer inte att bli lika lugnt och stilla för oss. 2013 kommer att föra med sig flera förändringar och nya utmaningar för hela familjen. I'm ready, bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar