måndag 3 juni 2013

Sommartider

Vi har ett par riktigt sköna sommardagar bakom oss. I söndags tog vi en andra frukost på Carusel. Det var egentligen lunchdags för oss men de serverade bara frukost till kl. 13. Det passade mig finfint för jag tycker ändå vanligtvis att frukosten är dagens bästa måltid.


Det var varmt och skönt på terassen. Härligt med riktig sommarvärme efter svala Paris! Jag ska förresten återkomma till Paris i ett senare inlägg.





Helsingfors är bra härligt på sommaren! Eirastranden var full av folk.

Sen åkte vi till Drumsö för lite tennis med Minna & Toni. Det gick bra så fort Ellen gick med på att sova i vagnen. 


Det var varmt så vi tog ett dopp efteråt. T.o.m. jag vågade doppa mig!



 Sen bjöds vi på härlig grillmat och glass och jordgubbar, riktig sommarmiddag!


Ellen chillade på gräsmattan.

Idag åkte Ellen och jag ut till Haraholmen för dagen. 


Det var så varmt att jag tog mig ett dopp igen! Ellen hade grymt mycket energi och satsade allt hon kunde på att göra av med den. Den gjorde hon så totalt att hon sedan somnade mitt i maten...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar